2013-04-14













75 komentarzy :

  1. świetny zestaw, koszula pięknie się prezentuje:) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna jest ta kraciasta koszula! :) Całość? Fenomenalnie skomponowana. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaziemierz Dolny to piękne miejsce do zamieszkania. Kalosze, jak i cały strój są super!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kalosze. Makijaż cudny :)
    Właściwie to cała stylizacja w moim stylu :)

    Pozdr!

    Obswerwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi dear! great look and accessories!
    You have an interesting blog and I'm your new follower. Hope you follow back)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny make-up ! i wogole piękne zdjęcia ^^ bardzo mi się podobają. :) Też ostatnio mam problemy z dodawaniem regularnie notek. >.< Jakoś mam brak czasu przez maturę...

    Pozdrawiam
    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie <3

    zapraszam do konkursu:
    http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/04/konkurs-z-dash44.html

    OdpowiedzUsuń
  8. super kalosze i torebka! :)

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kraciaste koszule :) Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz:) piękne okulary:) fajnie tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rwewela stylizacja. Wszystko mi sie bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful outfit. I love the boots a lot !

    bisous,
    Natasha

    http://www.bisousnatasha.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolory koszuli, ale okulary wprost urocze!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawy zestaw... koszula cudowna!
    jesteś bardzo ładna wiesz?

    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. te kalosze zdecydowanie lepsze niz huntery!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna koszula! :)

    Zapraszam, dopiero zaczynam bloggować. Dodaję komentarz i klikam obserwuj, liczę na to samo♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna koszula :) Świetna stylizacja :)
    PS: Dziękuję za odwiedziny ;)
    photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama miałam zamiar kupić te kalosze ale zazwyczaj nie było mojego rozmiaru i w końcu jakoś odpuściłam, ale patrząc teraz na Ciebie znów mi ochota na nie naszła :) wyglądają świetnie:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety ja nie posiadam w swojej szafie trencza, nad czym strasznie ubolewam i cały czas próbuję znaleźć ten odpowiedni! ;)
    Zestaw bardzo mi się podoba, a kalosze przypadły mi do gustu, które bądź o bądź Hunterami nie są, ale chyba głównie przez to są ładnie "inne" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietnie wygladasz, uwielbiam kalosze!
    a zdjecia robione sa w Kazimierzu?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty również świetni wyglądasz! Bardzo fajny blog! Świetnie zdjęcia, podoba mi się dosłownie wszystko. Też obserwuję i czekam na więcej :) Takimi blogerkami jak Ty można się inspirować!

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny trencz i własnie przypomniałaś mi o moim - jak mogłam o nim zapomnieć?;/ ślicznie wyglądasz na zdj:)) powodzenia w pisaniu pracy lic:) i zapraszam ponownie, ja wrócę do Cb na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  24. sama właśnie nie wiem o jaki efekt mi chodzi ;p śliczne zdjęcia!;*

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia! zapraszam do obserwowania a także do polubienia strony na fb, jak i na nowy post pozdr

    OdpowiedzUsuń
  26. Your comment is awaiting moderation.

    hey hun
    I just found your blog and I love it!
    such an amazing post and layout!!
    Love your content! good job!!
    check my blog if you want too:)
    Greetings from Greece
    xoxo

    http://www.fashionrailways.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się kolorystyka, kalosze, złoty łańcuch i Twoja nietuzinkowa uroda :) dziękuję za komentarz u mnie, dzieki temu Cię znalazłam i już obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz :)
    A Kazimierz może w tym roku uda mi się w końcu odwiedzić :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuje pięknie ;)
    bardzo podobają mi się twoje buty ;)
    zapraszam częściej i powodzenia w rozwijaniu bloga
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam
    AeM

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny outfit *.* bardzo ciekawie piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję bardzo :) Świetny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygladasz rewelacyjnie :) zestaw bardzo mi sie podoba,koszula jest extra

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna koszyla!
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Długi czas mi się marzą takie kalosze.. Świetnie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  36. W tym zestawie prezentujesz się wprost cudownie:)
    Bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny zestawik z miłą chęcią ubrałabym się w to co masz na sobie ;)
    Zapraszam do mnie: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. A nigdy nie podobały mi się białe spodnie i czarne oficerki, a tu proszę jak pięknie!! Super wygladasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny zestaw! do tego piękne zdjęcia :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. cudownie wyglądasz! daleko Ci do faszyn from raszyn :P hihi

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale masz piękny makijaż! Świetnie wyglądasz. Bardzo udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I love your style!!
    Your shirt is amazing <3

    Keep up the goob job!!
    Your new follower
    http://thekkfashion.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/pages/The-KK-Fashion/226784047413947

    Greetings from Greece

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajna i oryginalna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne kalosze:) super stylizacja!!

    OdpowiedzUsuń
  45. What's up?, I'm Steven. I love your blog site. I'm following. I hope you can visit my site: www.theproverbs.net and on. Also on bloglovin, facebook, and instagram ... Hope to hear from you soon.

    NEW post Up, called The Upside of Down!

    Steven

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczna stylizacja <3
    kocham gumowce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne zdjęcia :)
    Cudownie dobrany zestaw, świetnie się w nim prezentujesz.
    Bardzo mi się podoba :)
    POzdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie wyglądasz!! Koszula jest ekstra, no i kalosze;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. mam takie same kalosze ! sa mega !! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetna koszula i kalosze:) i naszyjnik piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Rewelacyjny look! Bardzo mi się podoba! Koszula - cudo <3
    Buziaki,
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  52. Stylizacja rewelacyjna ! Ta koszula to mój must-have ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetna stylizacja! Mega kalosze, o koszuli w kratę nie wspomnie jest piękna! Super wszystkie detale idealnie ze sobą współgrają:)

    OdpowiedzUsuń
  54. o, też post z kaloszkami :P
    obserwuję i ja! :)
    PS: CUDOWNIE, ŻE NIE JESZ MIĘSA! JES JES JES <3

    jeśli masz Facebooka, może się polubimy? :)
    https://www.facebook.com/pages/Splitmyself/151176041717388

    http://splitmyself.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  55. cudna koszula! i masz piękny makijaż i kolor włosów!:)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetna koszula!

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  57. fajny zestaw, podoba mi się :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Wyglądasz fantastycznie :) Cudowne połączenie :) Wszystko mi się tu podoba :) Pozdrawiam K. <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny outfit, klasyka rządzi! :)
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, dodałam cię do obserwowanych (jako MuffinCannibal) ;>
    xoxo
    LittleFashionLove / Facebook / Lookbook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  60. Wygladasz rewelacyjnie , świetnie skomponowałaś całość . Bardzo podobają mi się Twoje oficerki ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. włosy <3 dodaję do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  62. Też mam takie kalosze. Czy Twoje też tak cieżko się ściagaja?

    OdpowiedzUsuń
  63. Genialny zestaw, kalosze świetnie kontrastują z resztą. Choć uwielbiam Huntery, to takie oficerki wyglądają znacznie zgrabniej i wyszczuplają dodatkowo sylwetkę. Oby jak najwięcej takich stylizacji na ulicy:).

    OdpowiedzUsuń